General Feedback

  1. Startup Manager not compatible with Windows 10

    The Startup Manager isn't compatible with Windows 10. In Windows 10 you can disable apps startup in the Task Manager (set to disabled). But unfortunately the disabled items show up as enabled in Glary Utilities' Startup Manager. It needs some rewriting.

    3 votes
    Vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    Thank you for your letter.
    We are so sorry for the inconvenience.

    When you download it, please try to stop running your anti-virus software for a while.

    Please try to uninstall the current version on your pc. Please make sure all the files under “C:\Program Files\Glary Utilities 5” are deleted. Then restart the PC.

    Then download and install a new copy of our program(not the previous one saved on your pc). That may solve this problem.

    GU5 version download link:https://download.glarysoft.com/gu5setup.exe

    Or GU5 Pro version download link:https://download.glarysoft.com/gup5setup.exe

    -What is your operating system: win10 32bit or 64bit?

    If you meet any problem when you install or use it, screenshots would also be very helpful to understand the problem at a glance. Thanks.

  2. General Feedback

    เราใช้ไอดีไม่เหมาะสมด้วยครับ

    1 vote
    Vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    1 comment  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    Thank you for your letter.

    We are so sorry for the inconvenience.

    In order to understand and solve your issue, we need to ask you first a few questions:

    -Which Glary Utilities version are you using?
    -What is your operating system: win7 or XP? 32bit or 64bit?

    Could you please explain the issue you have encountered in detail? Screenshots would also be very helpful to understand the problem at a glance.

    Thanks for your cooperation and have a good day!

    If you have any inquiry, please feel free to contact us.

  3. Cancel My Subscription and Refund

    Cancel my auto subscription and give me a refund. This is not the first time I have had to do this. I did NOT authorize this and it is ridiculous that I have to go through these hoops to stop you from trying to take my money. This is borderline criminal and the next time this happens it will be handled through PayPal.

    My PayPal Transaction ID: 9W761321KC2587730

    Invoice ID:
    682346403

    Renewal Date: Oct 9, 2020

    1 vote
    Vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    2 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    Dear Customer,

    We provide functional trial versions of all our software so our customers can fully evaluate and try the software before making a purchase.

    In addition we also offer a 90-day money back guarantee.

    Your Glary Utilities Pro Order has already been canceled and a refund has been issued to you.

    Please allow some time for the refund to appear on your account.

    Thank you for using our products.

    Any inquires, please feel free to contact us.

  4. 1 vote
    Vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  5. 1 vote
    Vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    Gracias por su carta.

    Abra Glary Utilities→ Haga clic en el icono Menú en la parte superior derecha → Seleccione Configuración (el quinto botón en Menú) → Haga clic en Configuración general en el panel izquierdo → Elija el idioma que desee en el panel derecho → Haga clic en Aplicar (Adjunto) .

    La esperanza puede resolver tus problemas.

    ¡Gracias por tu apoyo y que tengas un buen día
    =======
    Thank you for your letter.

    Open Glary Utilities→ Click Menu icon on the top right → Select Settings(the fifth button in Menu) → Click General Settings on the left panel → Choose the language you want on the right panel → Click Apply(Attachment).

    Hope can solve your issues.

    Thanks for your support and have a good day!

  6. 100% Disk tab

    One of the things that really slows my computer down is when it gets to 100% disk in the task manager. There are several websites and YouTube videos that show how to turn things off like indexing, the scheduled disc scanning built into Windows 10, etc. I would like to see a tab that could be clicked that would either automatically do all of those fixes or you could select them one at a time.

    1 vote
    Vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    Thank you for your letter.

    We are so sorry for the inconvenience.

    In order to understand and solve your issue, we need to ask you first a few questions:

    -Which Glary Utilities version are you using?
    -What is your operating system: win10 32bit or 64bit?

    Could you please explain the issue you have encountered in detail? Screenshots would also be very helpful to understand the problem at a glance.

    Thanks for your cooperation and have a good day!

    If you have any inquiry, please feel free to contact us.

  7. 1 vote
    Vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  8. Renewed without my permission, please cancel and refund

    Renewed without my permission, please cancel and refund

    ATM POS Debit CBI*GLARYSOFT 800-799-9570 ILUS
    – $21.51

    1 vote
    Vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    Thank you for your letter.

    We provide functional trial versions of all our software so our customers can fully evaluate and try the software before making a purchase.

    In addition we also offer a 90-day money back guarantee.

    Your Glary Utilities Pro Order has already been canceled and a refund has been issued to you.

    Please allow some time for the refund to appear on your account.

    Thank you for using our products.

    Any inquires, please feel free to contact us.

  9. 1 vote
    Vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  10. 1 vote
    Vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    Thank you for your letter.
    We are so sorry for the inconvenience firstly.

    Your code has been sent via other email.

    You should use the license code to activate the program, and then you can enjoy GU pro.

    First, please download the Pro version from the link: http://download.glarysoft.com/gup5setup.exe

    When you run Glary Utilities after installing it, click “Manage License” button under the “Overview” tab.

    A a box will pop up, click “Switch License”, and then enter your name in the field of “Trail version” and the registration code, finally click “Activate Now”(See attachment).

    Enjoy Our Product!

    If you need further help, please feel free to contact us.

  11. You auto-renewed my subscription a few days ago without my permission...

    Please cancel the auto-renewal (Invoice Number BKD-73628940119).

    My subscription auto-renewed a few days ago, and I am not even using the software.

    Please cancel and return my funds. Please respond quickly, so I don't have to dispute this transaction with my Credit Card Provider.

    Craig Davis

    1 vote
    Vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    Thank you for your letter.
    We are so sorry for the inconvenience firstly.

    We provide functional trial versions of all our software so our customers can fully evaluate and try the software before making a purchase.

    In addition we also offer a 90-day money back guarantee.

    Your Glary Utilities Pro Order has already been canceled and a refund has been issued to you.

    Please allow some time for the refund to appear on your account.

    Thank you for using our products.

    Any inquires, please feel free to contact us.

  12. 1 vote
    Vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    Thank you for your letter.
    We are so sorry for the inconvenience.

    When you download and install Glary Utilities, please stop running any antivirus software for a monent.

    Please try to uninstall the current version on your pc. Please make sure all the files under “C:\Program Files\Glary Utilities 5” are deleted. Then restart the PC.

    Then download and install a new copy of our program(not the previous one saved on your pc). That may solve this problem.

    GU5 version download link:http://download.glarysoft.com/gu5setup.exe

    Or GU5 Pro version download link:http://download.glarysoft.com/gup5setup.exe

    By the way, what is your Operating System: WIN10 32 bit or 64 bit?

    If you meet any problem when you install or use it, screenshots would also be very helpful to understand the problem at a glance. Thanks.

  13. First; delete all the unnecessary interjections of anything not applicable to the subject at hand! With the product being such a good one, p

    From more than 60 years of work in the world of data processing, one thing I learned is to not overload the user with useless information. Just as an aside, I started with IBM in 1963 and retired as Marketing Manager for 3M/COMTAL, an image processing hardware/software vendor in the 1980s before I retired. Now at 91, 92 in January, I am have more than a little trouble reading font that is both too small and too light. Bold, black, 14 point works so much better for old eyes.

    Do keep up the excellent system design and implementation. My congratulations…

    3 votes
    Vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    Thank you for using our products.

    About your suggestion, we have forwarded to the appropriate executive.

    Thanks for your support and understanding. Have a nice day.

    If you have any other inquiry, please feel free to contact us.

  14. When you click finish and unclick the check in Run you expect the application to close and it doesn't.

    When you click finish and unclick the check in Run you expect the application to close and it doesn't. Recode the box if unchecked to finish and close.

    1 vote
    Vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  15. I havs GS pro And can't find tech help on your site

    I get read errors and can't write errors trying to install Malware Hunter v.705, a GS product, no? You have no tech support info in your articles or FAQs. Very frustrating. You don't even have a phone number or online access to tech support. I thought my purchase would get more than this.

    1 vote
    Vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    Thank you for your letter.

    We are so sorry for the inconvenience.

    In order to understand and solve your issue, we need to ask you first a few questions:

    -Which Glary Utilities version are you using?
    -What is your operating system: win10 32bit or 64bit?

    Could you please explain the issue you have encountered in detail? Screenshots would also be very helpful to understand the problem at a glance.

    Thanks for your cooperation and have a good day!

    If you have any inquiry, please feel free to contact us.

  16. Long term user (happy) of free version

    Something that is free is great but it doesn't help you guys. I am a pensioner on a small pension so that's why I go for the free version however when comparing the free version to the paid version, I cannot justify wanting to pay for a paid version. The fact it is shown as heavily discounted doesn't justify the outlay.

    This is not a criticism. On the contrary. I would be happy if my suggestions were to vastly increase your revenues. For instance, what is the difference between the free version and a complete clean? It's not obvious. I…

    3 votes
    Vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    Thanks for your letter.

    For the differences between our Free version and Pro version, please refer to http://www.glarysoft.com/comparison.html

    The Pro has more features than the free version, such as Automatic download update, to keep your Glary Utilities always updated at the newest version. Deep scan and fix, checks your computer for any possible threat, vulnerabilities, junk files, and fixes/cleans it up to improve speed and performance. Auto-care in background, regularly and automatically scans your computer to keep it always in check.

    You can use the free version if your are non-profit. If you are profit, you need to buy the license code to use the Pro version.

    Free version does not need to register with the license code.

    GU version 5 free download link:http://download.glarysoft.com/gu5setup.exe

    If you have any farther inquiry, please feel free to contact us.

  17. 1 vote
    Vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    Thanks for your letter.

    Generally speaking, we release a new version about twice in a month. And there maybe some data updates every few days.

    You can click button “Check for updates” to easily update to the latest version(attachment).

    If you are using the pro version, you can schedule the update reminder from “auto care”. You can find the “auto care” from settings in the menu list.

    If you have any other inquiry, please feel free to contact us.

  18. 1 vote
    Vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    Thank you for your letter.

    We are so sorry for the inconvenience.

    In order to understand and solve your issue, we need to ask you first a few questions:

    -Which Glary Utilities version are you using?
    -What is your operating system: win10 32bit or 64bit?

    Could you please explain the issue you have encountered in detail? Screenshots would also be very helpful to understand the problem at a glance.

    Thanks for your cooperation and have a good day!

    If you have any inquiry, please feel free to contact us.

  19. Defrag info

    On the disk defrag, menu, I see the disk represented by
    blocks of several colors.

    I am "guessing" that "green" might mean "not fragmented",
    and that "red" might mean "fragmented".

    Further guesses lead me to believe that the "very light grey/blue" means "empty space" Am I right in this

    However, I'd like to know what the
    "dark red"
    "bright blue"
    "yellow"
    and
    "purple" colors do indicate?

    Is there a reason why you do not mention this on the
    help section for disk-defrag?

    1 vote
    Vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    Thank you for your letter.
    We are so sorry for the inconvenience firstly.

    When your mouse points at the blocks of several colors, it will show its name.

    Hope you can understand.

    If you need further help, please feel free to contact us.

  20. Although I pay a license fee you do not send me a Code to activate..

    Send an activation code to your users who have renewed each year.

    1 vote
    Vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    1 comment  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    Thank you for your letter.
    We are so sorry for the inconvenience firstly.

    We have sent you a code via other email.

    You should use the license code to activate the program, and then you can enjoy GU pro.

    First, please download the Pro version from the link: http://download.glarysoft.com/gup5setup.exe

    When you run Glary Utilities after installing it, click “Manage License” button under the “Overview” tab.

    A a box will pop up, click “Switch License”, and then enter your name in the field of “Trail version” and the registration code, finally click “Activate Now”(See attachment).

    Enjoy Our Product!

    If you need further help, please feel free to contact us.

  • Don't see your idea?

General Feedback

Categories

Feedback and Knowledge Base